Prioriteti 1. Ujednačiti odgovornost domaćih prijevoznika u odnosu na konkurenciju i osigurati funkcioniranje pravne države: država mora hitno pokrenuti postupak ratifikacije Protokola SDR-CMR iz 1978.g. (radi ograničavanja odgovornosti prijevoznika za izgubljenu i oštećenu robu – sada domaći prijevoznik odgovara praktično do punog iznosa svake štete nastale u prijevozu, što stvara prekomjerne troškove i naše prijevoznike stavlja u izrazito nepovoljan položaj u odnosu na konkurenciju te ugrožava poslovanje); ujednačiti kazne s kaznama u EU (primjerice na način da za nezakonite postupke odgovara vozač koji ih je učinio, a ne tvrtka i odgovorna osoba tvrtke, odgovornost tvrtke i odgovorne osobe staviti u realne i logične okvire, definirati za što je dogovoran vozač, a za što odgovorna osoba tvrtke) te uvesti fiskalizaciju putnih karata (Zakonom o fiskalizaciji u prometu gotovinom od obveze fiskalizacije isključeni su porezni obveznici za ostvarene promete u prodaji karata ili žetona u putničkom prometu - upravo prodaja karata čini najveći dio prihoda svakog prijevoznika, a obveza je provođenje fiskalizacije prtljažnih karata, rezervacija mjesta u autobusima i fiskalizacije kolodvorskih usluga, što u naravi predstavlja zanemariv iznos u odnosu na prihode od prodaje karata koji se mjere u milijunima kuna - fiskaliziranjem bi se onemogućilo neprikazivanje prihoda od prodaje karata, uvelike smanjila mogućnost rada na crno i smanjilo nanošenje štete državnom proračunu, a neplaćanjem zakonskih obveza i štete sveukupnom hrvatskom gospodarstvu kao i onima koji svoju djelatnost obavljaju poštujući sve pozitivne propise RH) 2. Trošarine na gorivo: iskoristiti mogućnosti EU regulative i izvršiti povrat dijela trošarina na gorivo po uzoru na zemlje u okruženju te uvesti niže trošarine za gorivo namijenjeno pogonu rashladnih agregata i drugih uređaja koji ne služe za pogon vozila (po uzoru na plavi dizel za poljoprivrednike i ribare) 3. Zaštita okoliša: poticati ekološki iskoristive izvore energije (bio-diesel i sl.), kao i vozila s eko-motorima (EURO V, EURO VI) – ta vozila osloboditi određenih nameta (trošarina) i poticati na korištenje eko-vozila kao i ekoloških izvora energije kroz subvencioniranje kupovine novih vozila, smanjenje ekoloških nameta za ta vozila pri registraciji, tim vozilima povećati popuste za korištenje autocesta