30.01.2019.
O TEMI GOOGLE ADWORDS:
Ako želite privući nove posjetitelje na web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći.
Oglašavajte lokalno ili globalno.
Oglase ciljajte na korisnike u određenim zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke ili trgovine.
Dosegnite najprikladniju publiku u pravom trenutku.
Korisnici pronalaze vašu tvrtku na Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite.
Naučit ćete kako se kvalitetno oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije i kako odabrati najbolju strategiju.
• Mali trikovi Ads oglašavanja.
- Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
• Ciljanje relevantne publike.
- Što su dugorepe ključne riječi?
• Tražilice, web stranice i YouTube.
- Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
• Mjerljivost i optimizacija kampanja.
- Što je konverzija? Kako povećati ROI?
NEŠTO VIŠE O SAMIM RADIONICAMA:
Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O PREDAVAČICI:
Matea Brstilo predavačica je više marketinških i informatičkih seminara za odrasle i djecu u Algebri. Diplomirala je 2014. godine na Ekonomskom fakultetu u Splitu, studij „Informatički menadžment“. Još tijekom studija počela je raditi u nekoliko agencija za digitalni marketing. Danas ima preko pet godina iskustva u vođenju različitih marketinških kampanja na online platformama. Istovremeno, Matea je predavačica/Google Digitazerica u sklopu projekta „Google digitalna garaža“ - Googleova inicijativa koja se provodi u partnerskoj suradnji s Hrvatskom udrugom poduzetnika i Otvorenim učilištem Algebra. Cilj inicijative je omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim tvrtkama.
Svoj dolazak ljubazno molimo prijavite na hup-split@hup.hr najkasnije do 28. siječnja 2018. godine. Prijavom ste osigurali mjesto na radionici.