29.05.2019.
Od prošle jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za poslodavce o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O temi SEO optimizacija sjedišta:
Tražilice vam olakšavaju pronalaženje onoga
što tražite tek jednim klikom gumba. No kako rade i kako možete poboljšati
svoju vidljivost na njima? Saznajte razliku između rezultata organskog i
plaćenog pretraživanja te zašto je oglašavanje na tražilicama tako učinkovito.
Optimizacija za tražilice možda zvuči složeno, no kad shvatite kako tražilice
funkcioniraju, bit ćete na putu da postanete stručnjaci za SEO. Saznajte kako
razviti prilagodljivi plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i
koji vam alati mogu pomoći u mjerenju onoga što je važno.
Pravilna optimizacija web-stranica znači da
više korisnika može brže pronaći vaš sadržaj. To se može postići na mnoge
načine, stoga će vam odabir učinkovitih metoda uštedjeti vrijeme i resurse. U
ovoj temi saznat ćete kako ovladati metaoznakama, povratnim vezama, međunarodnim
SEO-om i još mnogo toga.
Seminar je zamišljen kao interaktivna
radionica, a seminar će održati Darko Perković, specijalist internetskog
marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO
optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao
je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno
je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge
oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke
SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.
Prijave su otvorene do popunjenja
kapaciteta dvorane, a najkasnije do ponedjeljka 27. svibnja 2019. godine.