27.09.2018.
Nešto više o samim radionicama:
Od
ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi
program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za
članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja.
Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu
zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im
pristup globalnim tržištima.
o prvoj temi „Google my business“:
Google
My Business
besplatan je alat koji vam omogućuje da upravljate načinom na koji se Vaša
tvrtka prikazuje na Googleovim proizvodima, kao što su Karte i Pretraživanje.
Ako Vaša tvrtka pruža usluge klijentima na određenoj lokaciji ili na lokaciji
korisnika, Google My Business klijentima može pomoći da Vas pronađu. Dva je
puta vjerojatnije da će korisnici smatrati uglednima tvrtke koje su potvrđene i
mogu se pronaći na Googleu.
Zamislite
da ste mogući klijent. Klijent se nalazi tri ulice od vaše trgovine i u
susjedstvu traži upravo ono što vi radite najbolje – možda je vidio vaš znak
ili čuo o Vašoj tvrtki od prijatelja. Ako na Googleu potraži usluge koje
pružate, što će pronaći? Ako održavate prisutnost tvrtke na Google My
Businessu, omogućit ćete klijentima da saznaju za usluge i proizvode koje
nudite, jave Vam se i pronađu Vašu lokaciju.
Koje
vam mogućnosti pruža Google My Business?
Pogodnosti
se mogu svrstati u tri kategorije:
1.
Održavanje točnih informacija o tvrtki online.
2.
Interakcija s korisnicima.
3.
Privlačenje novih klijenata
o drugoj temi: „Izgradite svoju prisutnost na
mreži i otkrijte kako da vas korisnici otkriju uz pomoć pretraživanja“
Od
web-lokacija do lokalnih profila tvrtke, od mobilnih aplikacija do društvenih
medija, mnogo je načina da vas se pronađe online. Ako vam za postizanje ciljeva
najbolje odgovara web-lokacija, morat ćete shvatiti osnove njezina
funkcioniranja. Još je važnije znati najbolje primjere iz prakse za dizajn i
iskoristivost jer ćete tako lakše izraditi web-lokaciju koja dobro priča vašu
priču i omogućava klijentima da pronađu ono što im treba.
Želite
da vaša Web stranica bude ispred konkurencije u rezultatima pretraživanja na
Google-u i sličnim tražilicama?
Pravilna
optimizacija web-stranica znači da više korisnika može brže pronaći vaš
sadržaj. To se može postići na mnoge načine, stoga će vam odabir učinkovitih
metoda uštedjeti vrijeme i resurse. Optimizacija za tražilice možda zvuči
složeno, no kad shvatite kako tražilice funkcioniraju, bit ćete na putu da
postanete stručnjaci za SEO (Search Engine Optimization). Saznajte kako razviti
prilagodljivi plan za SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji vam
alati mogu pomoći u mjerenju onoga što je važno.
O predavaču:
Seminar
na ove dvije teme će održati Darko Perković, specijalist internetskog
marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO
optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao
je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno
je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge
oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke
SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.
Prijave su otvorene do popunjenja kapaciteta
dvorane putem ovog Google obrasca, a najkasnije do 25. rujna
2018. godine.