Ciljna skupina: mala i srednje velika poduzeća (SME općenito uz iznimku poduzeća u turizmu, primarnoj poljoprivrednoj proizvodnji i preradi poljoprivrednih proizvoda.) Predavačice: Marija Sitar, direktorica Calluro d.o.o. za razvoj poslovanja i Vesna Bartolović, voditeljica Područnog ureda HBOR-a za Primorje i Gorski Kotar Hrvatska udruga poslodavaca Podružnica Rijeka u suradnji sa HBOR, Područni ured za Primorje i Gorski kotar, organizira prezentaciju na temu Uloga i proizvodi HBOR-a za poticanje korištenje EU fondova, kako bi poduzetnici u izravnoj komunikaciji dobili informacije o kreditnim programima HBOR-a koji su predviđeni za financiranje EU projekata, s posebnim naglaskom na korisne preporuke o kojima treba voditi računa prilikom planiranja zatvaranja financijske konstrukcije. Prezentacija HBOR-a nadovezati će se temom zatvaranja financijske konstrukcije na prvu prezentaciju, koju će održati Marija Sitar na temu mogućnosti financiranja iz strukturnih fondova EU. Naime, u svibnju 2015.g. objavljena su dva poziva za dodjelu bespovratnih sredstava malim i srednje velikim poduzetnicima, ukupne vrijednosti 147 milijuna eura, u svrhu proširenja proizvodnih kapaciteta, uvođenja novog proizvoda ili usluge, temeljite promjene u sveukupnom proizvodnom procesu ili osnivanja nove poslovne jedinice. Pozivi su otvoreni do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 31.12.2020. Cilj prezentacije na temu mogućnosti dobivanja bespovratnih sredstava za izgradnju proizvodnih kapaciteta i opremanje novih i postojećih poslovnih jedinica je pomoći poduzetnicima u odluci kandidiranja svojih projekata na jedan od poziva te na koji način povećati vjerojatnost dobivanja bespovratne potpore. Stoga će se prezentirati sve relevantne informacije o pozivima kao i izazovima s kojima se poduzetnici susreću prilikom pripreme projektne prijave. Na radionici ćete saznati: • Tko sve može aplicirati i sa kakvim projektima? • Koje su prihvatljive aktivnosti i troškovi u sklopu projekta? • Koliko je učešće poduzetnika u investiciji i na koji način se opravdava? • Koji su kriteriji odabira za dodjelu potpore? • Što spada u obaveznu natječajnu dokumentaciju? • Radi čega već u samoj pripremi projekta treba voditi računa o postupcima nabave prilikom provedbe projekta? • Kako vi može doprinijeti uspješnosti projektne prijave? Sudjelovanje na radionici je za članove HUP-a besplatno, no s obzirom na ograničen broj mjesta (20) molimo sve zainteresirane da svoj interes za sudjelovanje prijave zaključno do 25. studenog 2015. godine na mail adresu: natali.komen@hup.hr