25.04.2022.
Za analizu poslovanja možemo reći da
pripada temeljnim postupcima koji su neophodni kako bi uprava poduzeća znala je
li put na kojem se nalazi upravo onaj na kojem želi biti. Što analizirati?
Najčešće su predmet analize godišnji financijski izvještaji. Stoga za njihovu
analizu često kažemo da je "krvna slika" poduzeća iz koje možemo
dijagnosticirati sve dobro, ali i ono loše što se događa u poduzeću. Takva
analiza daje nam i naznake gdje se u budućnosti mogu očekivati poremećaji ili
krize u poslovanju. S obzirom da se godišnji financijski izvještaji sastavljaju
na kraju godine, analiza na bazi podataka koji se nalaze u njima nije dovoljna.
Stoga je vrlo važno provoditi i analizu svih poslovnih izvještaja, odnosno svih
izvještaja koji se rade za vremenske periode koji su puno kraći od godine dana
i u pravilu se sastavljaju mjesečno. Važnost analize prvenstveno se razmatra s
aspekta upravljanja poduzećem s ciljem optimalizacije imovine, obveza i
kapitala te prihoda i rashoda te s ciljem donošenja poslovnih odluka koje će
osigurati dugotrajnu opstojnost poduzeća. Osim vlastitog poduzeća, analizirati
treba i konkurenciju. Naučimo kako to učiniti i gdje dobiti informacije!
Teme webinara:
•
kako i kojim pokazateljima uočiti latentne opasnosti u poslovanju
•
financijski VS poslovni izvještaji – koje informacije SU VAŽNE i kako ih
interpretiramo?
•
kako postaviti KPI vlastitog poslovanja uz uvažavanje specifičnosti
biznisa -
•
na što ukazuju pokazatelji financijske analize (financijska sigurnost,
korištenje efekata financijske poluge, neto radni kapital i informacija koju
nam daje, likvidnost, rentabilnost, aktivnost)
•
financijska analiza kroz DuPont i ADT sustav pokazatelja
•
kreiranje balansiranih KPI uz primjenu BSC modela
Webinar je namijenjen vlasnicima i upravi
poduzeća, menadžerima koji rade na poslovima upravljanja poduzećem, menadžerima
koji rade na poslovima plana i analize, menadžerima koji rade na poslovima
kontrolinga, zaposlenicima na operativnim poslovima, a željeli bi znati više,
kao i zaposlenicima neekonomskog profila koji rade na upravljanju poduzećem.
Predavanje će održati dr.sc. Andreja
Švigir, ovl.rev. – doktorirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu s
temom: “Uloga integriranog, financijskog i nefinancijskog izvještavanje u
donošenju poslovnih odluka”. Magistrirala na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u
Zagrebu s temom “Uloga i značaj računovodstvenih politika u poslovnom
odlučivanju” i stekla titulu magistrice znanosti. 2007. godine u partnerstvu
osniva Altius savjetovanje d.o.o., s osnovnim ciljem razvoja i unaprijeđenja
kontrolinga u hrvatskim poduzećima te edukacija iz područja kontrolinga.
Posebnost: povezivanje kontrolinga s njime povezanim područjima i educiranje iz
područja menadžmenta, analize financijskih izvještaja, financija i
računovodstva. Educirala više od 4000 polaznika na petstotinjak edukacija i
in-house programa. Sudjelovala na projektima uvođenja i razvoja kontrolinga u
hrvatskim poduzećima. Radila u konzultantskoj kući TEB- poslovno savjetovanje
kao urednica-savjetnica za područje računovodstva. U poduzeću Strabag bila je
voditeljica odjela bilanciranja. Završila edukaciju pri Hrvatskoj udruzi
revizora i stekla titulu ovlaštenog revizora.
Sudjelovanje na webinaru je besplatno za
članove HUP-a.
Molimo da svoje sudjelovanje prijavite
putem prijavnice do petka 22 travnja
2022. godine do 12 sati elektronskim
putem na: hup-osijek@hup.hr