23.11.2021.
HUP Regionalni ured Split, u partnerstvu s Googleom i Algebrom nastavlja radionice sa zanimljivim webinarom
„Web stranica kao temelj digitalnog marketinga; Korisnici web stranice i ciljna skupina“ koji će se održati u utorak, 23. studenoga 2021. godine s početkom u 10 sati. Webinar traje do 13 sati.
Webinar je zamišljen kao interaktivna radionica na kojoj ćete saznati slijedeće:
· Kako definirati ciljeve web stranica i zašto je to bitno.
· Koju marketinšku strategiju odabrati za postizanje određenih poslovnih ciljeva. Kroz primjere iz prakse objasniti ćemo pojedine grupe ciljeva i moguće strategije za postizanje ciljeva.
· Tko su korisnici web stranica i zašto je to važno. Na primjeru besplatnog Google alata prikazati ćemo jednostavan način definiranja i segmentacije ciljne skupine.
· Što znači personalizirana web stranica te kako izraditi Personu te po izradi person(e)a i ciljeva web sjedišta definirati potrebne funkcionalnosti i producirati jednostavno web sjedište na wordpress platformi.
· Osnovni termini u web produkciji te osnove korištenja CMS Wordpress sustava.
O predavaču:
Darko Perković, specijalist internetskog marketinga koji zadnje dvije godine predaje Google Ads, Google Analytics te SEO optimizaciju na Otvorenom učilištu Algebra. Iskustvo rada u marketingu stjecao je kao marketing manager u marketinškoj agenciji te u nekoliko tvrtki. Nedavno je pokrenuo vlastitu digitalnu agenciju koja klijentima pruža usluge oglašavanja preko Google Adsa i društvenih mreža, lokalne, sadržajne i tehničke SEO optimizacije te konzaltinga vezano uz internetski marketing.
Sudjelovanje na webinaru je besplatno. Molimo da svoje sudjelovanje prijavite do ponedjeljka, 22. studenoga 2021. godine na e-mail hup-split@hup.hr Prijavljenima šaljemo link za sudjelovanje.