19.09.2018.
Od
ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi
program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih edukacija za članove
HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja.
Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu
zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im
pristup globalnim tržištima.
Google
My Business besplatan je alat koji vam omogućuje da upravljate načinom na koji
se Vaša tvrtka prikazuje na Googleovim proizvodima, kao što su Karte i
Pretraživanje. Ako Vaša tvrtka pruža usluge klijentima na određenoj lokaciji
ili na lokaciji korisnika, Google My Business klijentima može pomoći da Vas
pronađu. Dva je puta vjerojatnije da će korisnici smatrati uglednima tvrtke
koje su potvrđene i mogu se pronaći na Googleu.
Zamislite
da ste mogući klijent. Klijent se nalazi tri ulice od vaše trgovine i u
susjedstvu traži upravo ono što vi radite najbolje – možda je vidio vaš znak
ili čuo o Vašoj tvrtki od prijatelja. Ako na Googleu potraži usluge koje
pružate, što će pronaći? Ako održavate prisutnost tvrtke na Google My
Businessu, omogućit ćete klijentima da saznaju za usluge i proizvode koje
nudite, jave Vam se i pronađu Vašu lokaciju.
Koje
vam mogućnosti pruža Google My Business?
Pogodnosti
se mogu svrstati u tri kategorije:
1.
Održavanje točnih informacija o tvrtki online.
-
obavijestite Google o svojem radnom vremenu, web-lokaciji, telefonskom broju i
lokaciji (ulica i kućni broj, područje pružanja usluge ili oznaka mjesta,
ovisno o vašoj tvrtki),
-
upotrijebite mobilnu aplikaciju kako biste bili u tijeku sa svojom online
prisutnosti gdje god bili.
2.
Interakcija s korisnicima.
-
objavljujte fotografije svoje tvrtke, proizvoda i usluga,
-
prikupite recenzije svojih klijenata i odgovarajte na njih.
3.
Privlačenje novih klijenata.
-
poboljšajte prikaz svoje tvrtke online da vas novi klijenti mogu pronaći,
-
usmjerite klijente na svoju web-lokaciju.
Seminar
je namijenjen svim članovima HUP-a koji još nisu prisutni na Googleu, a voljeli
bi biti. Google My Business osmišljen je za tvrtke koje ostvaruju osobni
kontakt s klijentima tijekom određenog radnog vremena.
Kratki
opis seminara:
Teorijski
dio.
1.
Zašto je važno biti prisutan na Googleu?,
2.
Kako privući nove korisnike pomoću profila tvrtke na Google.
3.
Kako izraditi besplatnu web-stranicu za nekoliko minuta u sklopu Google My
Business-a.
4.
Učestala pitanja & odgovori.
Interaktivni
dio.
1.
Izrada Google My Business profila za polaznike seminara.
Seminar
je zamišljen kao interaktivna radionica tijekom koje ćete imati prilike čuti
detaljno o svim prednostima koje pruža Google My Business alat, kako
uspostaviti i dovršiti unos s kontaktnim informacijama, fotografijama, objavama
te kako će se Vaša tvrtka češće pojavljivati u relevantnim lokalnim
pretraživanjima na Googleu. Tako će Vas lakše pronaći potencijalni klijenti u
Vašoj blizini u trenutku kada traže tvrtke poput Vaše. Dodatno, svi sudionici
seminara imati će priliku izraditi vlastiti Google My Business profil uz pomoć
predavača, te dovršiti cijeli registracijski proces na licu mjesta.
Seminar
će održati Bruno Glavan, vlasnik i direktor digitalne agencije Nivago s više od
17 godina iskustva u programiranju i internet marketingu. Predaje na visokom
učilištu Algebra i gost je predavač na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, te iza
sebe ima više od 100 gostujućih predavanja na edukacijama za poduzetnike.
Uvijek ostavi malo vremena za otrčati koji polumaraton.
Prijave
su otvorene do popunjenja kapaciteta dvorane, na nenad.seifert@hup.hr a najkasnije
do ponedjeljka 17. rujna 2018. godine.