19.01.2023.
U radu s ljudima, posebice kod rješavanja
reklamacija, čovjek može vidjeti i doživjeti svašta. Upoznati smo s izazovima s
kojima se trgovci susreću u svakodnevnoj komunikaciji sa svojim potrošačima.
Sakupili smo najčešća pitanja i izazove i iznosimo odgovore i savjete, uz osvrt
na povratne informacije od strane nadzornog tijela.
U 2022. godini na snagu su stupila nova
pravila koja se odnose na reklamacije, provjerite primjenjujete li ih u svom
poslovanju.
Izlažemo i najčešće situacije iz
reklamacija, očitovanja na reklamacije i savjete kako postupati u slučaju
inspekcijskog nadzora, sve s obzirom na nova pravila i posljednja iskustva iz
prakse.
Prolazimo kroz pitanja o jamstvu (što ste
dužni, a u kojem slučaju ne morate odgovarati), tzv. jednostranom raskidu (kako
postupati kad se kupac predomisli o online kupnji) i drugim aktualnim izazovima
trgovaca.
Teme koje će se obraditi na webinaru:
• na
koje sve načine morate omogućiti podnošenje prigovora potrošačima prema novim
pravilima;
• kako
ispravno odgovoriti na prigovor potrošača prema novim pravilima;
• primjeri
prigovora potrošača i odgovora za potrošača;
• kada
trebate odbiti prigovor potrošača;
• kada
možete izbjeći povrat novca;
• izazovi
kod predomišljanja u online kupnji;
• pravila
i izazovi kod umanjenja vrijednosti proizvoda kod jednostranog raskida;
• savjeti
kod inspekcijskog nadzora i primjeri iz prakse.
Predavač na webinaru je Hana Štrkonjić,
koja je zasigurno jedna od najiskusnijih pravnica s višegodišnjim iskustvom u
radu s inspekcijom, sudovima i sa poduzetnicima, te stručnjak za ovu temu.
Sudjelovanje na webinaru je besplatno za
članove HUP-a.
Molimo da svoje sudjelovanje prijavite
putem prijavnice do srijede 18. siječnja 2023. godine do 12 sati elektronskim
putem na: hup-osijek@hup.hr