Cilj istraživanja bio je ispitati koliki broj hrvatskih poduzeća, i kojom kvalitetom, komunicira svoju praksu DOP-a i održivosti putem vlastitih službenih internetskih stranica te koliko polažu u rast svoje digitalne vidljivosti i zapaženosti DOP-a. U konačnici, cilj projekta jest potaknuti poduzeća da izražajnije izlažu svoju DOP praksu i zalaganja u ovome području jer se time ostvaruje „zeleni“ ugled te skupni utjecaj poduzeća na novo osvješćivanje javnosti o neizbježnosti teme DOP-a i održivosti. Istraživački je tim svoj rad započeo hipotezom kako u poduzećima u RH postoji velik prostor za unaprjeđenjem digitalne vidljivosti DOP praksi sa svim pozitivnim učincima. Istraživanje je iznjedrilo niz zanimljivih zaključaka koje motiviraju na daljnju akciju, s nadom da će sljedeći ciklus istoga istraživanja ukazati na ostvarene pomake. Već su i danas jasno vidljivi izuzetno vrijedni primjeri dobre prakse koji mogu potaknuti druge, a koji će biti predstavljeni na događanju. Molimo da svoj dolazak potvrdite putem e-mail adrese vali.marszalek@hup.hr.