13.11.2018.
NEŠTO VIŠE O SAMIM
RADIONICAMA:
Od ove jeseni, Hrvatska udruga
poslodavaca u partnerstvu sa Googleom provodi program Digitalne garaže, koji
uključuje niz besplatnih edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama
osnažiti trenutnu i buduću radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim
tvrtkama ubrzati svoj rast i omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O TEMI GOOGLE ADWORDS:
Ako želite privući nove posjetitelje na
web-lokaciju, povećati online prodaju, ostvariti više poziva ili potaknuti
korisnike da se vrate, Google AdWords vam u tome može pomoći.
Oglašavajte lokalno ili globalno.
Oglase ciljajte na korisnike u određenim
zemljama, područjima, gradovima ili na određenoj udaljenosti od svoje tvrtke
ili trgovine.
Dosegnite najprikladniju publiku u
pravom trenutku.
Korisnici pronalaze vašu tvrtku na
Googleu u onom trenutku kada pretražuju ono što nudite.
Naučit ćete kako se kvalitetno
oglašavati na internetu pomoću Google Ads programa uz najveći povrat investicije
i kako odabrati najbolju strategiju.
•
Mali trikovi Ads oglašavanja.
-
Kako uz manji budžet prestići konkurenciju?
•
Ciljanje relevantne publike.
-
Što su dugorepe ključne riječi?
•
Tražilice, web stranice i YouTube.
-
Kada i gdje se oglašavati? Što nam je cilj?
•
Mjerljivost i optimizacija kampanja.
-
Što je konverzija? Kako povećati ROI?
O PREDAVAČU:
Marin Zlatarić
•
Inbound marketing specijalist
•
Direktor Google certificirane agencije
•
E-commerce specijalist
Marin je stručnjak za
digitalni marketing gdje pri izradi strategije stavlja naglasak na inbound
pristup i metodologiju. Certificirani je Google partner za Google AdWords
program oglašavanja, SEM-rush specijalist te Inbound specijalist. Vlasnik je
full-service digitalne agencije bazirane u Zagrebu naziva „Aureus Consulting
& 360 Agency“ čije su glavne djelatnosti: digitalni marketing s naglaskom
na inbound metodologiju, konzalting i edukacije tvrtki i poduzetnika, te
e-commerce development, vođenje i oglašavanje. Marin i njegov tim držali su
mnoge edukacije digitalnog marketinga u suradnji s mnogim poznatim tvrtkama i
brandovima diljem Hrvatske u sklopu tvrtke te predavačkih partnera kao
obrtničke komore, turističke zajednice RH te mnogih drugih. Trenutno radi
direktor agencije te kao voditelj projekata u agenciji i predavač na
Algebri u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski
marketing“. Uz to, Marin sudjeluje kao predavač na projektu Digitalna garaža
čiji je cilj omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o digitalnim alatima za
pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim tvrtkama.
Svoj dolazak ljubazno
molimo prijavite na hup@hup.hr najkasnije do
11. studenog 2018. godine. Prijavom ste osigurali mjesto na radionici. Radionice su besplatne za članove HUP-a.