12.12.2018.
Radionica će biti održana u prostorijama HUP-a,
Radnička cesta 52/1, Zagreb, s početkom u 9:30 sati. Očekivano trajanje
radionice je 2 sata i 30 minuta, s uključenim snack & coffee breakom.
NEŠTO VIŠE O SAMIM RADIONICAMA:
Od ove jeseni, Hrvatska udruga poslodavaca u partnerstvu sa
Googleom provodi program Digitalne garaže, koji uključuje niz besplatnih
edukacija za članove HUP-a o digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online
poslovanja. Radionicama želimo digitalnim vještinama osnažiti trenutnu i buduću
radnu snagu zemlje, te pomoći malim i srednjim tvrtkama ubrzati svoj rast i
omogućiti im pristup globalnim tržištima.
O TEMI SEO OPTIMIZACIJA SJEDIŠTA:
Tražilice vam olakšavaju
pronalaženje onoga što tražite tek jednim klikom gumba. No kako rade i kako
možete poboljšati svoju vidljivost na njima? Saznajte razliku između rezultata
organskog i plaćenog pretraživanja te zašto je oglašavanje na tražilicama tako
učinkovito.
Optimizacija za tražilice možda
zvuči složeno, no kad shvatite kako tražilice funkcioniraju, bit ćete na putu
da postanete stručnjaci za SEO. Saznajte kako razviti prilagodljivi plan za
SEO, prepoznati najučinkovitije ključne riječi i koji vam alati mogu pomoći u
mjerenju onoga što je važno.
Pravilna optimizacija
web-stranica znači da više korisnika može brže pronaći vaš sadržaj. To se može
postići na mnoge načine, stoga će vam odabir učinkovitih metoda uštedjeti
vrijeme i resurse. U ovoj temi saznat ćete kako ovladati metaoznakama,
povratnim vezama, međunarodnim SEO-om i još mnogo toga.
O PREDAVAČU:
Marin Zlatarić
• Inbound
marketing specijalist
• Direktor
Google certificirane agencije
• E-commerce
specijalist
Marin je stručnjak za digitalni
marketing gdje pri izradi strategije stavlja naglasak na inbound pristup i
metodologiju. Certificirani je Google partner za Google AdWords program
oglašavanja, SEM-rush specijalist te Inbound specijalist. Vlasnik je
full-service digitalne agencije bazirane u Zagrebu naziva „Aureus Consulting
& 360 Agency“ čije su glavne djelatnosti: digitalni marketing s naglaskom
na inbound metodologiju, konzalting i edukacije tvrtki i poduzetnika, te e-commerce
development, vođenje i oglašavanje. Marin i njegov tim držali su mnoge
edukacije digitalnog marketinga u suradnji s mnogim poznatim tvrtkama i
brandovima diljem Hrvatske u sklopu tvrtke te predavačkih partnera kao
obrtničke komore, turističke zajednice RH te mnogih drugih. Trenutno radi
direktor agencije te kao voditelj projekata u agenciji i predavač na
Algebri u okviru programa obrazovanja
„Specijalist za internetski marketing“. Uz to, Marin sudjeluje kao predavač na
projektu Digitalna garaža čiji je cilj omogućiti pristup besplatnoj edukaciji o
digitalnim alatima za pokretanje i razvoj online poslovanja malim i srednjim
tvrtkama.
Prijave molimo šaljite na hup@hup.hr