06.09.2022.
Na traženje članova HUP-a, HUP Regionalni
ured Osijek u okviru svojeg PUMA programa organizira seminar „Brendiranje i
brend strategija za poduzeća“ koji će se održati u utorak 06. rujna 2022.
godine u Velikoj vijećnici Brodsko-posavske županije, Petra Krešimira IV 1,
Slavonski Brod, početkom u 12 sati.
Teme radionice:
Uvod u brending
Razvoj brend strategije
• Misija
i vizija
• Ciljevi
• Istraživanje
tržišta
• Odabir
ciljnog tržišta
• Pozicioniranje
Implementacija brend strategije
• Izrada
marketing plana
• Odabir
komunikacijskih alata
• Mjerenje
Zaključak i rasprava
Seminar će pokriti definiranje samog brenda
u korelaciji sa općeprihvaćenom idejom što brend jest. Predstaviti će se sam
proces izrade brend strategije kroz
određivanje misije, vizije, ciljeva, istraživanje tržišta, odabir ciljnog
tržišta kako bismo na kraju definirali željenu poziciju našeg brenda u svijesti
potrošača. U završnom dijelu govoriti ćemo o brendingu kao kontinuiranom
procesu kroz samu implementaciju procesa brendiranja te otkriti da li se nešto
neopipljivo kao što je brend uopće može mjeriti.
Seminar je namijenjen svim poduzetnicima
koji tek trebaju krenuti u proces brendiranja, kao i poduzetnicima sa
etabliranim brendovima u postupku prilagodbe modernim kanalima komunikacije.
Predavanje će održati Dean Krizmanić.
Trenutno vlasnik svojeg poduzeća, te uz dugogodišnje radno iskustvo na
poslovima digitalnog marketinga. Radi kao i vanjski suradnik za Algebru upravo
na ovoj i sličnim temama, te pruža savjetovanje poduzećima u tranziciji na
digitalno poslovanje, kao i vođenje marketinških kampanja.
Sudjelovanje na seminaru je besplatno za
članove HUP-a.
Molimo da svoje sudjelovanje prijavite do
ponedjeljka 05. rujna 2022. godine do 12 sati elektronskim putem na:
hup-osijek@hup.hr