05.11.2021.
U uvjetima dinamičnog tržišta, svakodnevno
se susrećemo sa izazovom optimizacije zaliha u lancu opskrbe bilo da se radi
proizvodnom ili trgovačkom društvu. Čak i da imate na raspolaganju napredna
programska rješenja koja vam pomažu u planiranju, bitno je razumjeti na koji
način možemo uz pomoć Excela pouzdano planirati i optimizirati kretanje roba
kroz lanac opskrbe. Za radionicu smo vam pripremili stvarne poslovne podatke.
Pokazat ćemo vam kako voditi nomenklaturu podataka i time stvoriti podlogu za
pouzdano planiranje. Pokazat ćemo kako analizirati kretanje prodaje u prošlosti
u svrhu predviđanja budućih događaja, a s ciljem optimiziranja zaliha i
osiguranja raspoloživosti potrebnih zaliha.
Uz pomoć linearne regresije pokazati ćemo
kako možemo vrednovati i predvidjeti utjecaj marketinških aktivnosti na buduću
prodaju. Kada projiciramo buduću prodaju, prikazati ćemo kako planirati
potreban materijal za proizvodnju i kako izračunati potrebne količine zaliha u
trgovačkom poduzeću. Naposljetku, baviti ćemo se logistikom opskrbnog lanca uz
pomoć matematičkog modela linearnog programiranja u Excelu. Izraditi ćemo
raspored dostave tako da troškovi budu minimalni.
Teme radionice:
•
zašto je važno planirati ili kako količina i struktura zaliha utječe na
uspješnost poslovanja
•
gdje se u organizaciji nalaze inputi za planiranje ili tko su naši
najvažniji partneri u ovom poslu
•
kako normalizirati podatke i inpute za planiranje
•
kako projicirati buduću prodaju i potrebne količine zaliha s obzirom na
trendove i utjecaje marketinških aktivnosti
•
kako planirati količine i raspored isporuke materijala u proizvodnji
•
kako planirati zalihe u opskrbnom lancu trgovačkog društva
•
kako uz pomoć Solvera optimizirati transportne troškove i rute
transporta
Radionica je namijenjena poslovnim
analitičarima, planerima, osobama u nabavi, osobama koje vode materijalno
poslovanje u poduzeću, te kontrolerima.
Predavanje će održati Helena Popović
Petrušić, struč. spec. oec, mag. međ. odn. Diplomirala na području menadžmenta
financija, a potom stekla zvanje magistra struke na području međunarodnih
odnosa i diplomacije. 18 godišnje radno iskustvo stekla je radeći u srednjim i
velikim domaćim i inozemnim tvrtkama na poslovima upravljanja, prodaje i nabave
te vođenja kapitalnih investicijskih projekata u zemlji i inozemstvu.
Sudjelovala je u investicijskim razvojnim projektima u području naftne
industrije, elektro energetike, brodogradnje i komercijalnog zgradarstva u
Europi, Africi, Bliskom Istoku, Aziji i Sjevernoj Americi. Specijalizirala se u
području razvoja poslovanja i povećanja konkurentnosti putem uvođenja i
primjene novih tehnologija te povećanja učinkovitosti poslovanja. Razvila je
vlastite alate i izvještajne modele u području upravljanja strateškom nabavom s
ciljem optimizacije u poslovanju i povećanja konkurentnosti. Višestruko je
nagrađivanja u korporativnoj sferi za zasluge u prodaji i razvoju poslovanja.
Proglašena je Najboljim mladim hrvatskim menadžerom od strane Ministarstva
gospodarstva. Vlasnica je savjetodavne tvrtke Wogas d.o.o koja se bavi
savjetovanjem u području strateške nabave i pružanjem usluga razvoja tržišta
prodaje za strane tvrtke na području Republike Hrvatske.
Sudjelovanje na webinaru je besplatno za
članove HUP-a.
Zbog ograničenog broja mjesta, molimo da
svoje sudjelovanje prijavite do četvrtka 04. studneoga 2021. godine do 12 sati elektronskim
putem na: hup-osijek@hup.hr