Primjeri dobre prakseNovosti - RSS feedhr-HRTue, 12 Oct 2021 08:20:00 +0200https://www.hup.hr/the-future-is-green-and-inclusive-publikacija-un-global-compacta-ukljucila-je-dobre-prakse-triju-clanica-iz-hrvatskehttps://www.hup.hr/the-future-is-green-and-inclusive-publikacija-un-global-compacta-ukljucila-je-dobre-prakse-triju-clanica-iz-hrvatskeAktualnoPrimjeri dobre prakseThe Future is Green and Inclusive, publikacija UN Global Compacta, uključila je dobre prakse triju članica iz Hrvatske<p>Publikacija koju su zajedno razvile lokalne mreže UN Global Compacta, uključujući lokalnu mrežu u Hrvatskoj koju vodi Hrvatska udruga poslodavaca, uključuje primjere dobrih praksi članica iz Gruzije, Ukrajine, Srbije, Sjeverne Makedonije, Hrvatske, Rusije, Poljske i Turske koje prikazuju rastući zamah prema postizanju nulte emisije i zelene tranzicije u istočnoj Europi.<o:p></o:p></p> <span>Predstavljene su tri tvrtke iz Hrvatske: <strong>A1 Hrvatska, INA Grupa i Coca Cola HBC Hrvatska</strong>.</span>Tue, 12 Oct 2021 08:20:00 +0200https://www.hup.hr/cemex-definirali-smo-pet-prioritetnih-ciljeva-odrzivog-razvoja-v2https://www.hup.hr/cemex-definirali-smo-pet-prioritetnih-ciljeva-odrzivog-razvoja-v2Primjeri dobre prakseCEMEX: DEFINIRALI SMO PET PRIORITETNIH CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA<span>Još prije 2015., kad su doneseni Ciljevi održivog razvoja Ujedinjenih naroda, CEMEX je na globalnoj razini odlučio raditi na najvećim svjetskim izazovima. Donošenjem Agende 2030., tvrtka je identificirala koji su to ciljevi najjasnije povezani s njenim utjecajima, rizicima i prilikama, a potom ih povezala s ciljevima dionika te financijskim i nefinancijskim pokazateljima. Rezultat analize je pet prioritetnih ciljeva održivog razvoja na koje se u svom radu CEMEX fokusira, a osim njih tvrtka prepoznaje još šest povezanih ciljeva održivog razvoja.</span>Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200https://www.hup.hr/heineken-hrvatska-stvaramo-bolji-svijet-v2https://www.hup.hr/heineken-hrvatska-stvaramo-bolji-svijet-v2Primjeri dobre prakseHEINEKEN HRVATSKA: STVARAMO BOLJI SVIJET<span>HEINEKEN Hrvatska dio je kompanije HEINEKEN, najinternacionalnijeg proizvođača piva. Održivost je jedan od glavnih poslovnih prioriteta, a globalna korporativna strategija „Stvaramo bolji svijet“ ujedinjuje sve HEINEKENOVE operativne kompanije u nastojanju da budu održiva snaga promjene. Fokusiranjem na područja na kojima možemo učiniti najviše, ona nadahnjuje naše brendove da svoju svrhu usklade s rješavanjem okolišnih i društvenih problema. Putem ove strategije odlučni smo doprinijeti ostvarivanju šest UN-ovih ciljeva održivog razvoja.</span>Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200https://www.hup.hr/ikea-identificirali-smo-tri-podrucja-djelovanja-za-dobrobit-ljudi-v2https://www.hup.hr/ikea-identificirali-smo-tri-podrucja-djelovanja-za-dobrobit-ljudi-v2Primjeri dobre prakseIKEA: IDENTIFICIRALI SMO TRI PODRUČJA DJELOVANJA ZA DOBROBIT LJUDI<span>IKEA želi stvoriti bolji svakodnevni život za većinu ljudi te je posebno posvećena održivom upravljanju resursima, edukaciji građana o tome kako mogu doprinijeti zaštiti okoliša te stvaranju ravnopravnog radnog okruženja za žene i muškarce.&nbsp;</span>Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200https://www.hup.hr/ina-od-2016-provodimo-kljucne-ciljeve-i-programe-odrzivog-razvoja-do-2020-v2https://www.hup.hr/ina-od-2016-provodimo-kljucne-ciljeve-i-programe-odrzivog-razvoja-do-2020-v2Primjeri dobre prakseINA: OD 2016. PROVODIMO KLJUČNE CILJEVE I PROGRAME ODRŽIVOG RAZVOJA DO 2020.INA Grupa, kao vodeća naftna kompanija u Hrvatskoj i sa snažnim položajem u regiji, ima ključnu ulogu u životu zajednica i gospodarstva. Svojim proizvodima može pridonijeti učinkovitom prometu, prijevozu roba, proizvodnji energije itd. Međutim, naftno poslovanje ima visok rizik u pogledu sigurnosti te, izravno i neizravno, velike utjecaje na okoliš. Kao posljedica toga, ne samo sve rigoroznije nacionalno i međunarodno pravno okruženje, već i očekivanja dionika i aspekti ulagača utječu na odgovarajuće upravljanje navedenim rizicima. Upravo zato su društva INA Grupe posvećena doprinosu održivom razvoju, što znači trajnu opredijeljenost uravnoteženoj integraciji ekonomskih, okolišnih i društvenih čimbenika u svakodnevno poslovanje kako bi se povećala dugoročna vrijednost za dionike, kao i prepoznavanje, sprječavanje i izbjegavanje potencijalnih negativnih utjecaja radi očuvanja „dozvole društva za rad“.Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200https://www.hup.hr/nestle-novi-ciljevi-za-novo-desetljece-dobrobit-djece-razvoj-zivotnih-zajednica-i-zastita-prirode-v2https://www.hup.hr/nestle-novi-ciljevi-za-novo-desetljece-dobrobit-djece-razvoj-zivotnih-zajednica-i-zastita-prirode-v2Primjeri dobre prakseNESTLÉ: NOVI CILJEVI ZA NOVO DESETLJEĆE - DOBROBIT DJECE, RAZVOJ ŽIVOTNIH ZAJEDNICA I ZAŠTITA PRIRODE<div><span>Nestlé je u svojoj strategiji razvoja do 2030. godine identificirao tri područja djelovanja u skladu s ciljevima "Agende 2030 za održivi razvoj" Ujedinjenih naroda.</span></div> <div><span>&nbsp;Biti svjetski lider u proizvodnji hrane i pića veliki je uspjeh, ali&nbsp; i odgovornost za Nestlé, koji od samih početaka svoje poslovanje temelji na povjerenju potrošača, neprekidnom usavršavanju proizvodnih procesa, transparentnosti i poštivanju svojih zaposlenika i poslovnih partnera. Uz slogan "Good food, good life" i neprekidni rast i razvoj kompanije definirala se i njena misija - postići bolji i zdraviji svijet - kroz asortiman proizvoda koji danas broji preko 10.000 različitih proizvoda unutar 2.000 brendova. Za sljedeće desetljeće Nestlé je opet podignuo ljestvicu i izdvojio tri područja svog djelovanja koji će ostaviti dugoročne pozitivne promjene na budućnost globalne zajednice..<br> </span></div>Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200https://www.hup.hr/tele2-nasa-strategija-odrzivosti-za-postizanje-ciljeva-odrzivog-razvoja-v2https://www.hup.hr/tele2-nasa-strategija-odrzivosti-za-postizanje-ciljeva-odrzivog-razvoja-v2Primjeri dobre prakseTELE2: NAŠA STRATEGIJA ODRŽIVOSTI ZA POSTIZANJE CILJEVA ODRŽIVOG RAZVOJA<div style="margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; padding-right: 0px; padding-bottom: 0px; padding-left: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 15px; line-height: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(109, 109, 111);">Istraživanja pokazuju kako 75% milenijalaca provjerava kakav je odnos kompanije prema održivosti i društveno odgovornom poslovanju prilikom donošenja odluke o zapošljavanju te je spremno prihvatiti manje plaćen posao ako je kompanija društveno odgovorna, odnosno usmjerena na održivost.</div> <div>Temelj naše poslovne strategije predstavlja upravo društvena odgovornost i održivost što podrazumijeva odgovornost prema svim dionicima; okolini i okolišu, poslovnim partnerima, zaposlenicima i korisnicima.</div> <div>Aktivnostima usmjerenim na društveno odgovorno poslovanje i održivost pristupamo strateški i sustavno, no ne zanemarujemo različite oblike korporativne filantropije.</div> <div><br> </div>Mon, 06 May 2019 00:00:00 +0200