Na ovoj radionici prikazat će se dobre prakse i modeli upravljanja izostancima, iz kojih se može naučiti kako smanjiti troškove bolovanja i drugih izostanaka radnika iz radnog procesa. Efikasnim upravljanjem izostancima može se direktno utjecati na povećanje zadovoljstva radnika, podizanje produktivnosti i pozitivnu promjenu organizacijske kulture. Teme radionice: Kako izostanci utječu na kompaniju? Kada znate da imate problem? Kako smanjiti troškove i upravljati izostancima? Biti će prikazani praktični primjeri rezultata uvođenja sustava upravljanja izostancima s ukazivanjem na dobre i loše prakse. Nakon ove radionice, polaznici će biti u mogućnosti analizirati situaciju u vlastitoj kompaniji i primijeniti osnovne alate upravljanja izostancima, a više o toj temi možete pročitati u članku nedavno objavljenom u Lideru. Radionica je besplatna za članove HUP-a, a prijaviti se možete do 12.9.2017.g. na e-mail: vali.marszalek@hup.hr Osnovni podatci o predavačima: Damir Kovačević, MBA Absence management konzultant s više od osamnaest godina iskustva u vodećim međunarodnim i hrvatskim tvrtkama, iz područja osiguranja. Korporativnu karijeru započinje u Basler osiguranju d.d. na vodećim funkcijama, a uža specijalnost mu je razvoj zdravstvenih osiguranja. Paralelno s radom u korporaciji, sudjeluje u radu nekoliko zdravstvenih ustanova, kao član i predsjednik Upravnih vijeća. Nakon jedanaest godina karijere u korporaciji, profesionalnu karijeru nastavlja kao osnivač i direktor tvrtke Mediserv, jedine specijalizirane tvrtke u regiji koja se bavi uštedama na troškovima apsentizma. Autor je jedinstvenog programa smanjenja troškova bolovanja i drugih izostanaka radnika pod nazivom „Absenceinsight“, a koji predstavlja poseban model upravljanja troškovima nastalih zbog neplaniranog izostanka radnika iz radnog procesa. Program predstavlja „win-win“ situaciju za sve sudionike, jer radnici dobivaju naprednu zdravstvenu zaštitu, a poslodavac preuzima kontrolu, smanjuje troškove izostanaka, te unaprjeđuje radnu produktivnost. Program je implementiran u većem broju tvrtki u Hrvatskoj i regiji poput Coca Cole HBC, Alstom Hrvatska, Uljanik grupe, Podravke, Hrvatske pošte, ACI marina itd. Također je osnivač i trenutni dopredsjednik Instituta za upravljanje apsentizmom u Zagrebu.. Pored navedenog sudjeluje u brojnim projektima iz područja financiranja zdravstvenih usluga i zdravstvenih osiguranja za vodeće osiguratelje u Hrvatskoj i regiji, a u periodu 2014. - 2016. sudjeluje u provedbi projekta u okviru reforme zdravstvenog osiguranja. Sandra Ćupurdija, MBA je HR konzultantica s više od petnaest godina iskustva u vodećim hrvatskim i međunarodnim tvrtkama u različitim poslovnim sektorima. Karijeru je započela u korporativnom sektoru za ljudske potencijale INA Grupe, a nastavila na razini MOL Grupe, gdje sudjeluje u raznim projektima vezanim uz moderniziranje načina upravljanja ljudskim potencijalima, uvođenja organizacijskih noviteta, poboljšanja angažiranosti radnika i smanjenja troškova vezanih za poslovanje. Radila je s različitim razinama managementa, od top managementa do operativnog managementa, sudjelovala je u svim razinama upravljanja ljudskim potencijalima, od administrativne do strateške, te je dobro upoznata s izazovima s kojima se suočavaju različite organizacije. Nakon desetogodišnje korporativne karijere, nastavlja profesionalnu karijeru kao privatni poduzetnik - konzultant na području upravljanja ljudskim potencijalima, a od 2017. godine je predsjednica Instituta za upravljanje apsentizmom u Zagrebu.